"The best color in the whole world is the one that looks good on you"... WingsOfEnvy to blog o urodzie, zdrowiu, kosmetykach. Angielska strona: www.WingsOfEnvy.com.

1 lutego 2014

Dzień doberek!

Informuję wszem i wobec, żeeee... blog WoE bierze udział w konkursie na blog roku 2013.
"Co tej dziewczynie strzeliło do głowy?! Dopiero założyła bloga, nie ma nawet 100 obserwatorów i już się pcha nie wiadomo gdzie i nie wiadomo po co!" można by pomyśleć :) Wiem, wiem... nie mam zbyt dużych szans, ale jak to mówią "kto nie gra ten nie wygrywa". Całą zabawę traktuję z lekkim przymrużeniem oka, no może poza jednym jej aspektem. Otóż głosowanie odbywa się poprzez SMS, którego koszt to jedyne 1.23 zł. Cały dochód zostanie przekazany Łódzkiej Fundacji Gajusz, która prowadzi hospicjum dla osieroconych dzieci. Jestem szczęśliwa, że mogę w jakiś sposób wesprzeć inicjatywę. Zachęcam zatem do głosowania.

Jeśli spodobał się Wam mój blog, będę mega wdzięczna za SMSka o treści D00100 na numer 7122 :) 
(Uwaga: 0 w numerze bloga to zera)


Ach, no i na koniec przypominam o małej zabawie. Jedynym wymogiem jest... kreatywność :) Napisz, z czym kojarzy Ci się zamieszczone tutaj zdjęcie i zgarnij paletkę Wet n Wild:



Pozdrawiam cieplutko! Miłego wieczorka!
Xx

Pin It

34 komentarzy:

  1. Oj tam oj tam:) życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałaś o posta z pandorą więc podaje;) http://secretaddiction86.blogspot.com/search/label/Pandora?m=0

      Usuń
    2. O wow! Ależ piękności! I jak cudownie komponują się z kolorem na pazurkach :D Aaa powiedz mi, jak Ci się nosi ta "sztywna" wersja bransoletki?

      Usuń
  2. Powiem Ci, że też o tym myślałam, żeby startować, ale dokładnie to samo przyszło mi do głowy. Nowy blog, nie wygra, więc po co startować. No i zrezygnowałam. Gratuluję tobie zapału i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłaś duży błąd- nie zgłaszając bloga do tego konkursu. Mój blog też jest nowy. Ja startuję w tym konkursie, oczywiście, że nie spodziewam się, że ktoś odda chociaż 1 głos na mnie, nie mówiąc już o wygranej. Ale zawsze jest to jakieś nowe doświadczenie "online".
      Pozdrawiam,
      T.

      Usuń
    2. Zgadza się :) Przyznaję, że całe przedsięwzięcie potraktowałam nieco z przymrużeniem oka, wiedząc, że nie mam najmniejszych szans na wygraną. Nie liczyłam na to, że w ogóle ktokolwiek zagłosuje, a tu taka miła niespodzianka :) Dziękuję każdemu z osobna :D

      Usuń
  3. Życzę powodzenia w konkursie BLOG ROKU 2013. Też biorę w nim udział, ale w zupełnie innej kategorii, więc nie stanowię żadnej konkurencji.
    Pozdrawiam,
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie :D :D Przejrzałam właśnie Twojego bloga - bardzo dużo przydatnych informacji - z pewnością będę zaglądać :D Wordpress to moja ulubiona platforma :)

      Usuń
  4. Zawsze to jakieś doświadczenie! Powodzenia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. super post!! powodzenia z tym :D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/wycieczka-do-zoo.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia :D trzymam kciuki za Was wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Przyłączam się! Trzymam kciuki za wszystkie osoby, które przeszły do etapu 3 :D

      Usuń
  7. Cześć! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, mam nadzieję że się przyłączysz :) Zapraszam!
    www.fanaberiepolki.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Mam nadzieję, że już wkrótce uda mi się przysiąść i zebrać wszystkie pytanka :) Ostatnio kiepsko z czasem, ale na pewno odpowiem :)

      Usuń
  8. I bardzo dobrze że bierzesz udział! Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana :D Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądre słowa :D Może w następnym roku się uda :D

      Usuń
  9. Cieszę się że wzięłaś w tym konkursie udział!
    Mam nadzieję że uda Ci się wygrać!
    Ciągle się rozwijasz, a blog staje się coraz piękniejszy!
    Trzymam kciuki za wygraną! :-*

    U mnie co nieco o brokułach – wiedziałaś że leczą nowotwory?


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Ściskam!

      Usuń
  10. I to się chwali! Dla mnie Twój blog, mimo, że jest nowy, zasłużył na duże wyróżnienie. Rzadko się spotyka tak zadbane i estetyczne strony. Masz świetny styl, piszesz rzeczowo i z humorem. Wszystkie notki są bardzo dopracowane. Nie wspominam już o tych bajecznych zdjęciach. Trochę to przykre, że w tego typu konkursach mają szansę osoby, których większość znajomych mieszka w Polsce. Z tego, co się zorientowałam, Ty mieszkasz poza granicami. Mój głos powędrował do Ciebie.
    Amelinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, aż się zarumieniłam! Bardzo mi miło :)

      Usuń
  11. powodzenia moja Droga ! niech Ci sie poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Pozdraaawiam cieplutko!

      Usuń
  12. wspaniały blog! bardzo oryginalny i nowoczesny :). inne blogi kosmetyczne powinny brać z Twojego przykład :).
    pozdrawiam serdecznie i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Jest mi baaardzo miło <3

      Usuń
  13. Powodzenia Kochana, mocno trzymam kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
  14. trzymamy kciuki :)
    P.S Zostałaś nominowana do Walentynkowego Konkursu :))) Serdecznie Zapraszam!!
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)